Новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами

Інформація щодо роботи Порталу електронної звітності ДФС.
Admin
Администратор
Повідомлень: 79
З нами з: 04 листопада 2016, 12:40

Новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами

Повідомлення Admin » 16 листопада 2017, 08:43

З 15 листопада 2017 року вступив в дію новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами, затверджений наказом МФУ від 06.06.2017 р. № 557.
Порядок передбачає введення нових форм:
1. Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів (код форми F/J1392001).
2. Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (код форми F/J1391103).
3. Заява про припинення дії договору про визнання електронних документів (код форми F/J1391401).
4. Повідомлення про припинення дії договору про визнання електронних документів (код форми F/J1491401).
На офіційному веб-порталі ДФС в рубриці Головна>Електронна звітність>Платникам податків про електронну звітність >Інформаційно-аналітичне забезпечення>Реєстр форм електронних документів (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/p ... h-form-po/) розміщені оновлені Реєстри форм електронних документів.
Зверніть увагу, що Реєстр поділений на 2 частини: декларації та перелік сервісних запитів. Форми електронних документів за наказом № 557 знаходяться в Реєстрі форм електронних документів (перелік сервісних запитів).
Важливим є те, що згідно наказу № 557 договори про визнання електронних документів, укладені до 15 листопада 2017 року, залишаються дійсними (до закінчення дії сертифікатів чи зміни керівників/припинення реєстрації).
На сьогоднішній день ведеться робота по реалізації в програмних забезпеченнях нових форм.
Найближчим часом буде надісланий лист-роз’яснення ДФС.

Yevhen
Повідомлень: 82
З нами з: 10 листопада 2016, 18:49

Re: Новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами

Повідомлення Yevhen » 17 листопада 2017, 22:24

http://sfs.gov.ua/anonsi/17131.html
Державна фіскальна служба України повідомляє, що 15.11.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за № 959/30827, який розроблено з метою нормативно-правового врегулювання обміну електронними документами з контролюючими органами.

Основними організаційно-правовими засадами Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами визначено:
електронний документообіг здійснюється на підставі Договору про визнання електронних документів (Договір), який укладається шляхом приєднання платника до Договору на підставі заяви про приєднання, що надсилається платником до контролюючого органу в електронному вигляді;
Договори та пов’язані з ними повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (ЕЦП), які станом на день набрання чинності наказом є чинними, продовжують діяти до виникнення визначених Порядком підстав;
електронні документи, що надходять до контролюючих органів від суб’єктів електронного документообігу на підставі діючих Договорів, приймаються до обробки;
фізичні особи, які не є самозайнятими особами, автоматично вважаються суб’єктами електронного документообігу та мають право подавати електронні документи до контролюючих органів виключно з використанням ЕЦП.

Повідомляємо, що 01.12.2017 відповідно до вимог наказу № 557 у відкритій частині електронного сервісу «Електронний кабінет платника» буде розміщено договори про визнання електронних документів для перегляду та надання платникам можливості подальшого приєднання до договору за основним місцем обліку.


У зв’язку із запровадженням з 01.01.2018 інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 01.08.2017 за № 942/30810, можливість подання Заяви про приєднання до Договору забезпечуватиметься, починаючи з 01.01.2018.


З метою створення комфортних умов для доопрацювання розробниками власних програмних забезпечень, а також формування і подання платниками Заяви про приєднання до Договору за формою згідно з наказом № 557, електронні формати такої Заяви (а також Повідомлення про надання інформації щодо ЕЦП, Заяви про припинення дії Договору, Повідомлення про припинення дії Договору) розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм документів / Реєстр форм електронних документів (перелік сервісних запитів)».

У період з 01.12.2017 по 01.01.2018 Договори укладатимуться за формою, що діяла до набрання чинності наказу № 557.


Повернутись до “Портал електронної звітності ДФС”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: 1 і 0 гість