Сторінка 1 з 1

Новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами

Додано: 16 листопада 2017, 08:43
Admin
З 15 листопада 2017 року вступив в дію новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами, затверджений наказом МФУ від 06.06.2017 р. № 557.
Порядок передбачає введення нових форм:
1. Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів (код форми F/J1392001).
2. Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (код форми F/J1391103).
3. Заява про припинення дії договору про визнання електронних документів (код форми F/J1391401).
4. Повідомлення про припинення дії договору про визнання електронних документів (код форми F/J1491401).
На офіційному веб-порталі ДФС в рубриці Головна>Електронна звітність>Платникам податків про електронну звітність >Інформаційно-аналітичне забезпечення>Реєстр форм електронних документів (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/p ... h-form-po/) розміщені оновлені Реєстри форм електронних документів.
Зверніть увагу, що Реєстр поділений на 2 частини: декларації та перелік сервісних запитів. Форми електронних документів за наказом № 557 знаходяться в Реєстрі форм електронних документів (перелік сервісних запитів).
Важливим є те, що згідно наказу № 557 договори про визнання електронних документів, укладені до 15 листопада 2017 року, залишаються дійсними (до закінчення дії сертифікатів чи зміни керівників/припинення реєстрації).
На сьогоднішній день ведеться робота по реалізації в програмних забезпеченнях нових форм.
Найближчим часом буде надісланий лист-роз’яснення ДФС.

Re: Новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами

Додано: 17 листопада 2017, 22:24
Yevhen
http://sfs.gov.ua/anonsi/17131.html
Державна фіскальна служба України повідомляє, що 15.11.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за № 959/30827, який розроблено з метою нормативно-правового врегулювання обміну електронними документами з контролюючими органами.

Основними організаційно-правовими засадами Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами визначено:
електронний документообіг здійснюється на підставі Договору про визнання електронних документів (Договір), який укладається шляхом приєднання платника до Договору на підставі заяви про приєднання, що надсилається платником до контролюючого органу в електронному вигляді;
Договори та пов’язані з ними повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (ЕЦП), які станом на день набрання чинності наказом є чинними, продовжують діяти до виникнення визначених Порядком підстав;
електронні документи, що надходять до контролюючих органів від суб’єктів електронного документообігу на підставі діючих Договорів, приймаються до обробки;
фізичні особи, які не є самозайнятими особами, автоматично вважаються суб’єктами електронного документообігу та мають право подавати електронні документи до контролюючих органів виключно з використанням ЕЦП.

Повідомляємо, що 01.12.2017 відповідно до вимог наказу № 557 у відкритій частині електронного сервісу «Електронний кабінет платника» буде розміщено договори про визнання електронних документів для перегляду та надання платникам можливості подальшого приєднання до договору за основним місцем обліку.


У зв’язку із запровадженням з 01.01.2018 інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 01.08.2017 за № 942/30810, можливість подання Заяви про приєднання до Договору забезпечуватиметься, починаючи з 01.01.2018.


З метою створення комфортних умов для доопрацювання розробниками власних програмних забезпечень, а також формування і подання платниками Заяви про приєднання до Договору за формою згідно з наказом № 557, електронні формати такої Заяви (а також Повідомлення про надання інформації щодо ЕЦП, Заяви про припинення дії Договору, Повідомлення про припинення дії Договору) розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм документів / Реєстр форм електронних документів (перелік сервісних запитів)».

У період з 01.12.2017 по 01.01.2018 Договори укладатимуться за формою, що діяла до набрання чинності наказу № 557.

Re: Новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами

Додано: 01 вересня 2020, 09:04
Kiev
Від сьогдні (01.09.2020) набуває чинності наказ Мінфіну від 01.06.2020 #261 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0723-20#Text) Про внесення змін до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.
Тож тепер приєднання до Договору здійснюється шляхом надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі (стандарті) з дотриманням вимог законодавства. Підтвердження про приєднання автора до Договору - отримання автором відповідної квитанції про прийняття контролюючим органом такого документа.

Фізособи, які не є самозайнятими особами, автоматично вважаються суб'єктами електронного документообігу та мають право подавати електронні документи до контролюючих органів виключно з використанням кваліфікованого електронного підпису.

Таким чином виключили такі форми документів, пов'язаних з приєднанням до Договору або припиненням дії Договору, як Заява про приєднання до Договору та Заява про припинення дії Договору. Натомість платникам податків надсилатимуть повідомлення про припинення дії Договору.

Окрім того, форму Договору виклали в новій редакції.

Підставами для відмови у приєднанні до Договору виступають:

- відсутність автора на обліку в контролюючому органі;

- невідповідність даних підписувача першого електронного документа даним ЄДР щодо керівника автора;

- наявність у ЄДР запису про держреєстрацію припинення юрособи або припинення підприємницької діяльності ФОП;

- наявність в Держреєстрі фізосіб - платників податків інформації про закриття реєстраційного номера облікової картки платника податків підписувача першого електронного документа (керівника) у зв'язку зі смертю.

Re: Новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами

Додано: 09 вересня 2020, 18:28
Yevhen
Задум був хороший, але реалізація не допрацьована. При подачі звітів без додатків все ОК. Якщо звіт має додатки може виникнути ситуація коли додаток прийнятий, а декларація ні, помилка відсутній сертифікат... або навпаки декларація без помилок, а додаток не прийнятий... потім шлюз очікує інші частини декларації, щоб сформувати пакет... після 00:00 приходить друга квитанція з помилкою: не повний пакет. Таке враження, що шлюз не встигає підтягнути сертифікати в базу і відповідно на всі наступні частини деки формує відмову. Якщо через деякий час відправити той самий звіт, використавши функцію повторної відправки, звіт приймається.

Re: Новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами

Додано: 11 вересня 2020, 08:15
Serg
Yevhen писав:Задум був хороший.....

:shock:

Re: Новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами

Додано: 16 вересня 2020, 11:57
Bidgo
Перевірив на своїх трьох клієнтах із новими ключами.
1. ЄСВ не прийнято, через 2 хвилини повторно відправлені прийняті.
2. Те ж і з акцизом.
3. Повідомлення про прийнятих працівників прийнято з першого разу.
Тобто пакетні звіти потрібно відправляти двічі.

Re: Новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами

Додано: 16 вересня 2020, 18:00
Yevhen
Bidgo писав:Перевірив на своїх трьох клієнтах із новими ключами.
1. ЄСВ не прийнято, через 2 хвилини повторно відправлені прийняті.
2. Те ж і з акцизом.
3. Повідомлення про прийнятих працівників прийнято з першого разу.
Тобто пакетні звіти потрібно відправляти двічі.

Якби залишили заяву, але зробили прийом автоматично, не інспектором, було б теж саме :lol:
Але не завжди 2 хв. вистачає, точно не сажу але один звіт так не прийняло на 2 раз, потрібно 3 раз відправляти.... час потрібно уточнити, можливо менше ніж 2 хв пройшло

Re: Новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами

Додано: 17 вересня 2020, 09:28
SSP
При спробі підписати новими ключами в електронному кабінеті акциз пише "Не має права підпису.
Можливо відсутній договір". ЄСВ відправляється без проблем