Новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами
Додано: 16 листопада 2017, 08:43
З 15 листопада 2017 року вступив в дію новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами, затверджений наказом МФУ від 06.06.2017 р. № 557.
Порядок передбачає введення нових форм:
1. Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів (код форми F/J1392001).
2. Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (код форми F/J1391103).
3. Заява про припинення дії договору про визнання електронних документів (код форми F/J1391401).
4. Повідомлення про припинення дії договору про визнання електронних документів (код форми F/J1491401).
На офіційному веб-порталі ДФС в рубриці Головна>Електронна звітність>Платникам податків про електронну звітність >Інформаційно-аналітичне забезпечення>Реєстр форм електронних документів (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/p ... h-form-po/) розміщені оновлені Реєстри форм електронних документів.
Зверніть увагу, що Реєстр поділений на 2 частини: декларації та перелік сервісних запитів. Форми електронних документів за наказом № 557 знаходяться в Реєстрі форм електронних документів (перелік сервісних запитів).
Важливим є те, що згідно наказу № 557 договори про визнання електронних документів, укладені до 15 листопада 2017 року, залишаються дійсними (до закінчення дії сертифікатів чи зміни керівників/припинення реєстрації).
На сьогоднішній день ведеться робота по реалізації в програмних забезпеченнях нових форм.
Найближчим часом буде надісланий лист-роз’яснення ДФС.
Порядок передбачає введення нових форм:
1. Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів (код форми F/J1392001).
2. Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (код форми F/J1391103).
3. Заява про припинення дії договору про визнання електронних документів (код форми F/J1391401).
4. Повідомлення про припинення дії договору про визнання електронних документів (код форми F/J1491401).
На офіційному веб-порталі ДФС в рубриці Головна>Електронна звітність>Платникам податків про електронну звітність >Інформаційно-аналітичне забезпечення>Реєстр форм електронних документів (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/p ... h-form-po/) розміщені оновлені Реєстри форм електронних документів.
Зверніть увагу, що Реєстр поділений на 2 частини: декларації та перелік сервісних запитів. Форми електронних документів за наказом № 557 знаходяться в Реєстрі форм електронних документів (перелік сервісних запитів).
Важливим є те, що згідно наказу № 557 договори про визнання електронних документів, укладені до 15 листопада 2017 року, залишаються дійсними (до закінчення дії сертифікатів чи зміни керівників/припинення реєстрації).
На сьогоднішній день ведеться робота по реалізації в програмних забезпеченнях нових форм.
Найближчим часом буде надісланий лист-роз’яснення ДФС.