Не вдалося імпортувати звіт

Ділимось досвідом в використанні ZvitOK
iryna
Повідомлень: 1
З нами з: 07 січня 2018, 16:09

Не вдалося імпортувати звіт

Повідомлення iryna » 07 січня 2018, 16:26

Доброго дня! З Новим Роком! Дякую Вам за просту у використанні, але таку класну програму! Але в мене виникла сьогодні проблема. У програмі "FreeZvit" я сформувала "Декларацію платника єдиного податку", та при імпорті в ZvitOK з'явився надпис, що відсутня така форма і нема можливості перевірити звіт. Я тоді зняла галочку на обов'язковій перевірці, і імпорт виконався. Тепер же є неможливою генерація екранної форми. Можна цей звіт відправити так?

Yevhen
Магістр
Магістр
Повідомлень: 225
З нами з: 10 листопада 2016, 18:49

Re: Не вдалося імпортувати звіт

Повідомлення Yevhen » 07 січня 2018, 18:36

так можна відправляти, але у Фрізвіті згенеруйте пдф документ і перевірте уважно всі рядки.

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Не вдалося імпортувати звіт

Повідомлення ZvitOK » 07 січня 2018, 20:42

iryna писав:при імпорті в ZvitOK з'явився надпис, що відсутня така форма і нема можливості перевірити звіт, неможлива генерація екранної форми.

Наявність помилок, пов'язаних з відсутністю форм означає використання неоновленої версії ЗвітОКа.
Переконайтесь, що перевірка наявності поновлень та процес оновлення (за наявності) проходить без помилок.
Якщо при поновленні виникають помилки - використовуйте інсталятор останної версії.

Yevhen
Магістр
Магістр
Повідомлень: 225
З нами з: 10 листопада 2016, 18:49

Re: Не вдалося імпортувати звіт

Повідомлення Yevhen » 12 січня 2018, 22:26

Відправляв три звіти, було повідомлення, що відправлені. На наступний день перевіряю квитанції немає жодної, навіть першого повідомлення про відправку, але звіти світяться жовтим кольором. Телефонував у інспекцію, звітів нема ні в податковому блоці ні в архіві звітності, мабуть шлюз в момент відправки не працював, бо решту звітів відправлені в той самий день прийняті. Роблю спробу повторно імпортувати звіти, імпортувати не дає, формую нові хмл фали у Фрізвіті з номером у періоді 2 і відправляю, але зі звітом 1ДФ такий номер не проходить - Фрізвіт для 1 порції завжди ставить номер у періоді 1, для 2 - 2 і т.д. Видалити звіт теж не можу і імпортувати не можу. Відправив через кабінет платника.
Прохання до розробників, по можливості реалізувати
або можливість повторної відправки звітів без 1 квитанції і повідомлення
або при імпорті звітів, якщо вже є з таким самим номером у періоді, пропонувати або автоматично змінити номер у періоді (як у Сонаті) або відмовитися від імпорту
або розблокувати видалення відправлених звітів без повідомлення про доставку та/або 1 квитанції

Admin
Администратор
Повідомлень: 141
З нами з: 04 листопада 2016, 12:40

Re: Не вдалося імпортувати звіт

Повідомлення Admin » 14 січня 2018, 11:54

Yevhen писав:Відправляв три звіти, було повідомлення, що відправлені. На наступний день перевіряю квитанції немає жодної, навіть першого повідомлення про відправку, але звіти світяться жовтим кольором. Телефонував у інспекцію, звітів нема ні в податковому блоці ні в архіві звітності

Така ситуація могла виникнути в попередніх версіях ЗвітОКа при збігу певних обставин та виправлено в одній з останніх версій.
Прохання до розробників, по можливості реалізувати можливість повторної відправки звітів без 1 квитанції і повідомлення

Реалізовано у версії від 14.01.2018р. в частині повторної відправки звітів без повідомлень про доставку, але без можливості видалення надісланих та/або повторного імпорту звітів.

Yevhen
Магістр
Магістр
Повідомлень: 225
З нами з: 10 листопада 2016, 18:49

Re: Не вдалося імпортувати звіт

Повідомлення Yevhen » 14 січня 2018, 12:50

Admin писав:
Yevhen писав:Відправляв три звіти, було повідомлення, що відправлені. На наступний день перевіряю квитанції немає жодної, навіть першого повідомлення про відправку, але звіти світяться жовтим кольором. Телефонував у інспекцію, звітів нема ні в податковому блоці ні в архіві звітності

Така ситуація могла виникнути в попередніх версіях ЗвітОКа при збігу певних обставин та виправлено в одній з останніх версій.
Прохання до розробників, по можливості реалізувати можливість повторної відправки звітів без 1 квитанції і повідомлення

Реалізовано у версії від 14.01.2018р. в частині повторної відправки звітів без повідомлень про доставку, але без можливості видалення надісланих та/або повторного імпорту звітів.

Версія ЗвітОК була остання від 03.01.
Дякую за можливість повторної відправки.
Щось не можу розібратися як повторно відправити, є звіт без повідомлення, виділяю його, а кнопка відправки неактивна.

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Не вдалося імпортувати звіт

Повідомлення ZvitOK » 14 січня 2018, 14:17

Yevhen писав:є звіт без повідомлення, виділяю його, а кнопка відправки неактивна.

Повторна відправка доступна для виділеного звіту, в якого відсутні повідомлення та квитанції.

Yevhen
Магістр
Магістр
Повідомлень: 225
З нами з: 10 листопада 2016, 18:49

Re: Не вдалося імпортувати звіт

Повідомлення Yevhen » 14 січня 2018, 17:36

ZvitOK писав:
Yevhen писав:є звіт без повідомлення, виділяю його, а кнопка відправки неактивна.

Повторна відправка доступна для виділеного звіту, в якого відсутні повідомлення та квитанції.

скачав інсталятор і оновив програму, все працює.
ПС. при автоматичному оновленні не оновився файл ZvitOk.exe, після ручного оновлення - стоїть нова версія, хоча до ручного оновлення в заголовку вікна програми теж писало - версія від 14.01(але exe файл ще від 18 грудня здається був)

nechs
Повідомлень: 6
З нами з: 15 січня 2018, 18:52

Re: Не вдалося імпортувати звіт

Повідомлення nechs » 15 січня 2018, 19:05

Отримав сьогодні нові ключі. Підписав документи у фрізвіті і відправив. Але прийшла квитанція в якій сказано, що: "Невірний підпис - сертифікат відсутній в базі сертифікатів." На сайті знайшов сертифікати, скопіював їх в папку з ключами, заново змінив набір ЕЦП. При спробі знову імпортувати файл, мені пише, що потрібно змінити номер документа в періоді. Як це зробити? Дякую.

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Не вдалося імпортувати звіт

Повідомлення ZvitOK » 15 січня 2018, 19:13

nechs писав:Отримав сьогодні нові ключі. Підписав документи у фрізвіті і відправив. Але прийшла квитанція в якій сказано, що: "Невірний підпис - сертифікат відсутній в базі сертифікатів." На сайті знайшов сертифікати, скопіював їх в папку з ключами, заново змінив набір ЕЦП. При спробі знову імпортувати файл, мені пише, що потрібно змінити номер документа в періоді. Як це зробити? Дякую.

Якою програмою Ви користуєтесь для підпису та відправки звітів?
Після отримання нових ключів (не важливо у якій програмі) в першу чергу потрібно надіслати ЗАЯВУ про приєднання до договору (F/J1392001), підписану цими ключами.
І тальки після отримання безпомилкової квитанції №2 по заяві можна надсилати звіти, підписані новими ключами.


Повернутись до “Використання ZvitOK”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: 5 і 0 гостей