оновлення 03.01.2018 та заява про приєднання (ключі)

Ділимось досвідом в використанні ZvitOK
sornjaksvg
Повідомлень: 8
З нами з: 07 грудня 2017, 11:43

оновлення 03.01.2018 та заява про приєднання (ключі)

Повідомлення sornjaksvg » 11 січня 2018, 13:07

доброго дня. поперше! чому немає ніякої інформації про оновлення 03,01,2018. звіток оновився але на форумі оновлення немає (((
далі.
при імпорті нової заяви про приєднання до... (нові ключі) імпорт проходить без помилок (документ перед імпортом можливо переглянути) але на етапі відправки цієї заяви виникає помилка зчитування даних :
Зображення

заява сформована у фрізвіті останньої версії
формувалася з двох ріхних фрізвітів на різні підприємста - результат той самий.
в оновленні відсутній бланк - тоді чому імпорт проходить успішно?
дякую!

sornjaksvg
Повідомлень: 8
З нами з: 07 грудня 2017, 11:43

Re: оновлення 03.01.2018 та заява про приєднання (ключі)

Повідомлення sornjaksvg » 11 січня 2018, 13:36

з заявою про приєднання проблема була у фрізвіті
примусове повторне оновлення і повне видалення з інсталяцією не допомогли.
Допомогло встановлення Фрізвіту на диск Д
(встановлення D:\Fre... - перенесення папки з C:\Fre... повторне встановлення D:\Fre...)
заява про приєднання імпортувалась і відправилась без помилок

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: оновлення 03.01.2018 та заява про приєднання (ключі)

Повідомлення ZvitOK » 12 січня 2018, 21:53

sornjaksvg писав:з заявою про приєднання проблема була у фрізвіті

Така причина помилки (проблема з FreeZvit) на етапі підпису звіту дуже сумнівна.
Причиною може бути невірне налаштування ЕЦП у профілі підприємства ЗвітОКа.

sornjaksvg
Повідомлень: 8
З нами з: 07 грудня 2017, 11:43

Re: оновлення 03.01.2018 та заява про приєднання (ключі)

Повідомлення sornjaksvg » 19 січня 2018, 16:22

там трудно ошибиться... три ключа (директор и печать подписания - шифрования) если указать не то... ругается, что мол отсутствует.
а проблема осталась.
очень похожим образом используется уже под два десятка предприятий на одних все уходит без проблем на других вылазит ошибка считывыания... это все происходит на двух машинах (компьютерах) (((
на разных отчетах...
к примеру не хотел отправлять договор... отправили из под соты, а вот пенсионка пошла на ура...
в других случаях наоборот.
бывает удается отправить ранее подготовленный отчет с другой машины... а бывает и там засада...
совсем запутался (((((


хоть кто чего подскажите.

sornjaksvg
Повідомлень: 8
З нами з: 07 грудня 2017, 11:43

Re: оновлення 03.01.2018 та заява про приєднання (ключі)

Повідомлення sornjaksvg » 19 січня 2018, 16:28

в чем можна ошибиться в карточке звитка? (на примере предпринимателя без печати)
добавить
указать кл
ввести пароль (считало данные)
опционально добавить почту
сохранить

это все?
при этом договор прошел
а пенсионка никак ((((

sornjaksvg
Повідомлень: 8
З нами з: 07 грудня 2017, 11:43

Re: оновлення 03.01.2018 та заява про приєднання (ключі)

Повідомлення sornjaksvg » 19 січня 2018, 17:26

лошара в конце концов увидел галочку (використовувати додатковий ключ) в настройке подписей...
печально...
спасибо и огромные извинения...
!!! у кого ключи от украины одним файлом - все работает ОК
у кого двумя отдельными файлами подписание и шифрование (с буковками C и S)- первым выбираем ключик с фигурирующей буковкой * S *, вводим пароль, ставим галочку в нижнем правом углу (використовувати додатковий ключ для шифрування) вводим пароль. сохраняемся - все ок

спешка и самоуверенность наши главные враги...

Bidgo
Магістр
Магістр
Повідомлень: 131
З нами з: 10 листопада 2016, 10:57

Re: оновлення 03.01.2018 та заява про приєднання (ключі)

Повідомлення Bidgo » 19 січня 2018, 17:33

sornjaksvg, некоторые параноидальные "антивирусы" (например 360 Total Security, Avira и некоторые другие) могут блокировать (временно блокировать для проверки) активность программ, которые вносят изменения в файлы, шифруют их, например наложением ЭЦП, а также могут блокировать сетевую активность, то есть отправку файлов. Именно эти действия и выполняет ЗвитОК.
Попробуйте остановить антивирус на 10-20 минут и проделать те же действия с формированием, импортом, подписанием и отправкой файлов.


Повернутись до “Використання ZvitOK”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: 3 і 0 гостей