Подпись не верна

Ділимось досвідом в використанні ZvitOK
Vasul
Повідомлень: 3
З нами з: 02 лютого 2018, 12:28

Re: Подпись не верна

Повідомлення Vasul » 02 лютого 2018, 20:46

іі подавали через пк у приміщенні податковоі. на жаль, зараз не маю іі

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Подпись не верна

Повідомлення ZvitOK » 02 лютого 2018, 20:49

З квитанції №1 незрозуміло, була погоджена заява про приєднання чи ні, можливо вона в даний час ще в стані розгляду.
Оскільки звіт Ви підписали ключем, отриманим 31.01.2018, є ймовірність того, що заява була підписана попереднім, на даний час вже недіючим ключем.
Vasul писав:іі подавали через пк у приміщенні податковоі. на жаль, зараз не маю іі
Можна зайти в кабінет платника, пошукати подану заяву. Якщо вона присутня, до кінця наступного РОБОЧОГО дня після дати отримання заяви вона може бути прийнятою або відхиленою працівниками ДФС. Якщо заява не була розглянута працівниками ДФС, після завершення доби РОБОЧОГО дня вона приймається автоматично.
Востаннє редагувалось 02 лютого 2018, 21:29 користувачем ZvitOK, всього редагувалось 1 раз.

Vasul
Повідомлень: 3
З нами з: 02 лютого 2018, 12:28

Re: Подпись не верна

Повідомлення Vasul » 02 лютого 2018, 20:55

попереднього ключа не було. то мій перший ключ


Повернутись до “Використання ZvitOK”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: 4 і 0 гостей