Помилка під*єднання до пошт.сервісу

Ділимось досвідом в використанні ZvitOK
sirena
Повідомлень: 12
З нами з: 15 жовтня 2018, 11:01

Помилка під*єднання до пошт.сервісу

Повідомлення sirena » 15 жовтня 2018, 11:40

Отправила отчёт по ЄСВ, пытаюсь получить квитанции, вылазит такое окно :
Зображення
(Настраивала на свой почтовый ящик - ..... @ukr.net )
Help !

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Помилка під*єднання до пошт.сервісу

Повідомлення ZvitOK » 16 жовтня 2018, 19:25

sirena писав:Отправила отчёт по ЄСВ, пытаюсь получить квитанции, вылазит такое окно :

При настройке почтового ящика в профиле тест "Перевірка поштових налаштувань" пройден успешно?
Доступ к Вашему почтовому ящику по протоколам IMAP и SMTP включен?
Как включить IMAP и SMTP на почтовом ящике, настроить почтовые программы для использования IMAP сервера читайте здесь.

sirena
Повідомлень: 12
З нами з: 15 жовтня 2018, 11:01

Re: Помилка під*єднання до пошт.сервісу

Повідомлення sirena » 16 жовтня 2018, 22:19

Спасибо!

Sam
Повідомлень: 2
З нами з: 18 лютого 2019, 13:34

Re: Помилка під*єднання до пошт.сервісу

Повідомлення Sam » 18 лютого 2019, 13:36

В мене помилка зєднання з поштовим сервером!!!Хто допоможе!!!???Раніше такого не було.В мене пряме зєднання, без поштового ящика!!!

Admin
Администратор
Повідомлень: 141
З нами з: 04 листопада 2016, 12:40

Re: Помилка під*єднання до пошт.сервісу

Повідомлення Admin » 19 лютого 2019, 08:24

Sam писав:В мене помилка зєднання з поштовим сервером!!!

Мінімальна версія ОС для коректної роботи ЗвітОКа - Windows XP SP3.
Додатково для ОС Windows XP SP3 необхідно встановити оновлення ОС з бібліотеками, в яких оновлений набір алгоритмів шифрування.
Завантажити можна наприклад тут (656.5 КБ).

Якщо не допомогло, встановіть пакет оновлень для ОС Windows XP SP3 від Simplix (101 МБ).

Sam
Повідомлень: 2
З нами з: 18 лютого 2019, 13:34

Re: Помилка під*єднання до пошт.сервісу

Повідомлення Sam » 20 лютого 2019, 13:43

Дуже дякую!

Yevhen
Магістр
Магістр
Повідомлень: 225
З нами з: 10 листопада 2016, 18:49

Re: Помилка під*єднання до пошт.сервісу

Повідомлення Yevhen » 05 червня 2019, 19:09

Admin писав:
Sam писав:В мене помилка зєднання з поштовим сервером!!!

Мінімальна версія ОС для коректної роботи ЗвітОКа - Windows XP SP3.
Додатково для ОС Windows XP SP3 необхідно встановити оновлення ОС з бібліотеками, в яких оновлений набір алгоритмів шифрування.
Завантажити можна наприклад тут (656.5 КБ).

Якщо не допомогло, встановіть пакет оновлень для ОС Windows XP SP3 від Simplix (101 МБ).

Це повідомлення бажано десь закріпити, наприклад в розділі з оновленнями, бо в мене без нього не відправлялися звіти по прямому з'єднанню. Коли встановив всі звіти відправилися.


Повернутись до “Використання ZvitOK”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: 2 і 0 гостей