Звіток не підтягує новий комплект підписів

Ділимось досвідом в використанні ZvitOK
Lesia1972
Повідомлень: 1
З нами з: 15 липня 2020, 10:59

Re: Звіток не підтягує новий комплект підписів

Повідомлення Lesia1972 » 15 липня 2020, 16:02

поновила нові ключі, звіт підписує та відправляє , але приходить квитанція пише , що звіт не прийнято невірний підпис . Незнайдено в базі даних. Але ж цими ключами висновки в податкову підписує.

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Звіток не підтягує новий комплект підписів

Повідомлення ZvitOK » 15 липня 2020, 16:12

Lesia1972 писав:

Після зміни ключів необхідно подати "Заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів" (J/F13920).
Після отримання безпомилкової квитанції №2 до поданої заяви повторно надішліть звіти.

buhg
Повідомлень: 7
З нами з: 06 червня 2017, 15:05

Re: Звіток не підтягує новий комплект підписів

Повідомлення buhg » 19 квітня 2021, 14:14

подскажите, новые ключи вроде установила отчет выслала ,но приходит 1квит ,что видсутний пидпис у реэстри сертификатив закладу-
саме бухгалтера , а в кабинет платника захожу под бухгалтером ,очень надо отправить отчет , а не могу

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Звіток не підтягує новий комплект підписів

Повідомлення ZvitOK » 19 квітня 2021, 14:27

buhg писав:

Який саме надсилали звіт?
Термін дії попереднього ключа бухгалтера закінчився?
Повідомлення про надання інформації щодо КЕП для бухгалтера (J13911) подавали?

buhg
Повідомлень: 7
З нами з: 06 червня 2017, 15:05

Re: Звіток не підтягує новий комплект підписів

Повідомлення buhg » 19 квітня 2021, 14:37

надсилала эсв новий , я так и подумала что надо ,как раньше, но меня смущает что в кабинет я зашла раньше ,еще в январе и без этой информации

buhg
Повідомлень: 7
З нами з: 06 червня 2017, 15:05

Re: Звіток не підтягує новий комплект підписів

Повідомлення buhg » 19 квітня 2021, 14:39

термин дии не вышел, назву поменяли -реформа была

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Звіток не підтягує новий комплект підписів

Повідомлення ZvitOK » 19 квітня 2021, 15:08

buhg писав:термин дии не вышел

Якщо бухгалтер не змінився, перед використанням нового ключа потрібно відкликати сертифікати попереднього ключа.
В інакшому випадку необхідно подати Повідомлення про надання інформації щодо КЕП для бухгалтера (J13911).


Повернутись до “Використання ZvitOK”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: 2 і 0 гостей