Звіток не підтягує новий комплект підписів, одразу закривається. Додати нового ФОП теж не можу- таж історія((
Видаляла програму й заново встановлювала , не допомогло(((( в результаті вилітало вікно з написом "некоректно встановлена"
ДОПОМОЖІТЬ
Звіток не підтягує новий комплект підписів
-
- Повідомлень: 1
- З нами з: 27 квітня 2020, 21:09
Re: Звіток не підтягує новий комплект підписів
Аналогічна проблема - тільки натискає кнопку для вибору ключа, одразу програма закривається
Re: Звіток не підтягує новий комплект підписів
після танців з бубном питання знімається. Що зробив - в себе поставив чистий ЗвітОк, скопіював з проблемного на свій профілі організацій + system.db і прописав нові ключі, дальше вернув їх на своє попереднє місце.
П.С. Як не дивно після цих маніпуляцій з підстановкою профілей проблема закриття програми зникла - дає вікно для вибору ключа.
П.С. Як не дивно після цих маніпуляцій з підстановкою профілей проблема закриття програми зникла - дає вікно для вибору ключа.
-
- Повідомлень: 2
- З нами з: 15 червня 2020, 18:15
Re: Звіток не підтягує новий комплект підписів
Мені на жаль не допомогло, чиста версія теж вилітає, може, ще хто знає який "рецепт", щось не має бажання користуватись електронним кабінетом
Re: Звіток не підтягує новий комплект підписів
На жаль, нова версія від 06.06.2020 теж проблеми не вирішує. Що робити далі?
Re: Звіток не підтягує новий комплект підписів
Така ж проблема у одного з клієнтів. При натисканні кнопки додавання новогї організації на 2-3 секунди виникає вікно налаштування профілю організації (фізичної особи) і потім воно зникає (вікно вибору ключа так і не не з'являється) і программа знімається без будь якого повідомлення про помилку.
Додатково повідомляю:
1 Операційна система Win7x32
2 Нове чисте встановлення останньої версії не допомогло.
3 На компьютері встановлений AvastFree. Спроба вимикати його під час встановлення та запуску не допомогла.
4 На компьютері встановлена Sonata (якоїсть старої версії 2015р), аже вона вже давно не використовується.
5 Створював новий профіль користувача на цьому компьютері і в ньому намагався встановити ZvitOk- не допомогло.
6 При спробі запустити ZvitOk, коли комп'ютер працює у безпечному режимі вікно вибору ключа все ж таки з'являється, але при подальших спробах зберегти налаштування виникає помилка і программа знімається.
7 При запуску старої версії ZvitOk (десь 2017р.) такої помилки не виникає.
Додатково повідомляю:
1 Операційна система Win7x32
2 Нове чисте встановлення останньої версії не допомогло.
3 На компьютері встановлений AvastFree. Спроба вимикати його під час встановлення та запуску не допомогла.
4 На компьютері встановлена Sonata (якоїсть старої версії 2015р), аже вона вже давно не використовується.
5 Створював новий профіль користувача на цьому компьютері і в ньому намагався встановити ZvitOk- не допомогло.
6 При спробі запустити ZvitOk, коли комп'ютер працює у безпечному режимі вікно вибору ключа все ж таки з'являється, але при подальших спробах зберегти налаштування виникає помилка і программа знімається.
7 При запуску старої версії ZvitOk (десь 2017р.) такої помилки не виникає.
Re: Звіток не підтягує новий комплект підписів
Можу порадити спробувати додати профіль на іншому комп’ютері.
Якщо профіль створиться успішно, достатньо перенести файл /ZvitOK/Data/xxxxxxxx.db (де хххххххх = код організації або ФОПа) в таку ж папку на комп’ютері бухгалтера.
Не потрібно перетягувати всі профілі та system.db
Також спробуйте скопіювати ЗвітОК в іншу папку, на інший диск, запустити з правами чи від імені Адміністратора.
Якщо профіль створиться успішно, достатньо перенести файл /ZvitOK/Data/xxxxxxxx.db (де хххххххх = код організації або ФОПа) в таку ж папку на комп’ютері бухгалтера.
Не потрібно перетягувати всі профілі та system.db
Також спробуйте скопіювати ЗвітОК в іншу папку, на інший диск, запустити з правами чи від імені Адміністратора.
Re: Звіток не підтягує новий комплект підписів
Bidgo писав:Можу порадити спробувати додати профіль на іншому комп’ютері.
Якщо профіль створиться успішно, достатньо перенести файл /ZvitOK/Data/xxxxxxxx.db (де хххххххх = код організації або ФОПа) в таку ж папку на комп’ютері бухгалтера.
Не потрібно перетягувати всі профілі та system.db
Врешті так і зробив на іншому комп'ютері.
Bidgo писав:Також спробуйте скопіювати ЗвітОК в іншу папку, на інший диск, запустити з правами чи від імені Адміністратора.
Це все перепробував - не допомагає
Re: Звіток не підтягує новий комплект підписів
Проблема аварійного завершення програми при відкритті системних діалогів для вибору файлів вирішена у версіях від 12.07.2020.
Повернутись до “Використання ZvitOK”
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: 2 і 0 гостей