Проблема при приёме квитанций

Ділимось досвідом в використанні ZvitOK
lena1
Повідомлень: 1
З нами з: 15 травня 2020, 16:12

Re: Проблема при приёме квитанций

Повідомлення lena1 » 15 травня 2020, 16:21

Підкажіть, якщо закінчився ключ Приватбанку, його поновили , в звіткові внесла новий ключ,- а звіт пише помилковий. може треба договір з податковою поновити? І як це зробити?

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Проблема при приёме квитанций

Повідомлення ZvitOK » 15 травня 2020, 16:33

lena1 писав:

Вам необхідно подати "Заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів" (J/F13920).
Після отримання безпомилкової квитанції №2 до поданої заяви повторно надішліть звіти.


Повернутись до “Використання ZvitOK”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: 2 і 0 гостей