Проблема при приёме квитанций

Ділимось досвідом в використанні ZvitOK
ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Проблема при приёме квитанций

Повідомлення ZvitOK » 01 лютого 2018, 11:25

buhgalter777 писав:Не виходить роздрукувати Квитанцію №2. Пише помилку "Помилка розшифрування. Власник особистого ключа відсутній у списку отримувачів зашифрованих даних.

Така помилка означає що був замінений ключ керівника, печатки (за наявності) або ключа для шифрування(за наявності).
Заміна відбулась з моменту підпису та відправки звіту (квитанція до якого не розшифровується) до моменту спроби розшифрування отриманої квитанції.
Для розшифровки отриманої квитанції відновіть комплект ключів, який був на момент підписання звіту.
Сенс розшифровувати квитанцію є тільки у випадку, якщо ця квитанція помилкова та в ній вказаний перелік помилок.

lydmal
Повідомлень: 5
З нами з: 10 липня 2017, 15:23

Re: Проблема при приёме квитанций

Повідомлення lydmal » 01 лютого 2018, 15:46

відправляю заявку на реєстрацію ключів до статистики. Програма пише: "Сертифікат не чинний за строком дії або закінчився строк діїї відповідного особистого ключа" Наші ключі дійсні до 01.05.2018р. Це проблема у нових посилених сертифікатах статистики? якщо так то як їх приєднати до ZvitOk

buhgalter777
Повідомлень: 2
З нами з: 01 лютого 2018, 10:06

Re: Проблема при приёме квитанций

Повідомлення buhgalter777 » 01 лютого 2018, 15:52

Ключі були відновлені. Але це не допомогло. Всеодно квитанція не розшифровується. :(

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Проблема при приёме квитанций

Повідомлення ZvitOK » 01 лютого 2018, 16:05

lydmal писав:відправляю заявку на реєстрацію ключів до статистики. Програма пише: "Сертифікат не чинний за строком дії або закінчився строк діїї відповідного особистого ключа" Наші ключі дійсні до 01.05.2018р. Це проблема у нових посилених сертифікатах статистики? якщо так то як їх приєднати до ZvitOk

Достатньо поновити програму до останньої версії.

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Проблема при приёме квитанций

Повідомлення ZvitOK » 01 лютого 2018, 21:06

buhgalter777 писав:Не виходить роздрукувати Квитанцію №2. Пише помилку "Помилка розшифрування. Власник особистого ключа відсутній у списку отримувачів зашифрованих даних.
ZvitOK писав:Для розшифровки отриманої квитанції відновіть комплект ключів, який був на момент підписання звіту.
buhgalter777 писав:Ключі були відновлені. Але це не допомогло. Все одно квитанція не розшифровується. :(

Для впевненості у точному відновленні ключів відкрийте квитанцію №1 до звіту, який був надісланий перед даним.
Порівняйте відновлений набір ключів з набором та послідовністю підписів, які вказані у відкритій квитанції (послідовність вказана у зворотньому порядку).
Для уникнення подібних випадків, ключі рекомендується міняти тільки після отримання всіх квитанцій по кожному з надісланих звітів.

zustrich
Повідомлень: 14
З нами з: 05 грудня 2016, 14:36

Re: Проблема при приёме квитанций

Повідомлення zustrich » 06 березня 2018, 12:27

Допоможіть мені будь ласка. Ремонтувала ноутбук і, напевно погано щось скопіювала на флешку, бо як перенесла ZvitOK, то при розшифровці квитанції вискакує така рамка:
"Не удается найти "D://Bin/SumatraPDF32.exe". Проверьте, правильно ли указано имя и повторите попытку."

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Проблема при приёме квитанций

Повідомлення ZvitOK » 06 березня 2018, 17:55

zustrich писав:Не удается найти "D://Bin/SumatraPDF32.exe

Мабуть Ви мали на увазі "D:\ZvitOK\Bin\SumatraPDF32.exe".
Після оновлення ЗвітОКа інсталятором помилка повинна зникнути.

Olga57
Повідомлень: 1
З нами з: 12 квітня 2018, 23:05

Re: Проблема при приёме квитанций

Повідомлення Olga57 » 12 квітня 2018, 23:25

Прошу помощи! Пользуюсь программой уже больше года. Отчёты отправлялись без проблем. Квит.1 всегда приходила в течении 2-3 мин. Через время получала квит.2. В этот раз прошли сутки, а ни одной квитанции нет. Даже не получено "Повідомлення про отримання звітності". Статус отчёта "Надісланий". Настройки не изменяла. :? Подскажите в чём ошибка?

Serg
Повідомлень: 255
З нами з: 29 березня 2018, 09:56

Re: Проблема при приёме квитанций

Повідомлення Serg » 16 квітня 2018, 08:57

Olga57 писав:Прошу помощи! Пользуюсь программой уже больше года. Отчёты отправлялись без проблем. Квит.1 всегда приходила в течении 2-3 мин. Через время получала квит.2. В этот раз прошли сутки, а ни одной квитанции нет. Даже не получено "Повідомлення про отримання звітності". Статус отчёта "Надісланий". Настройки не изменяла. :? Подскажите в чём ошибка?

Иногда Портал ДФС не работает, если через сутки Вы не получили никаких уведомдений/квитанций отправьте отчет повторно.

tati
Повідомлень: 2
З нами з: 03 травня 2018, 22:48

Re: Проблема при приёме квитанций

Повідомлення tati » 03 травня 2018, 22:56

Чи можна імпортувати квитанції у звіток вручну, на імейл прийшли а у звіток не лягають


Повернутись до “Використання ZvitOK”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: 8 і 0 гостей