Помилка під'єднання до серверу поновлень!

Ділимось досвідом в використанні ZvitOK
Yevhen
Магістр
Магістр
Повідомлень: 225
З нами з: 10 листопада 2016, 18:49

Re: Помилка під'єднання до серверу поновлень!

Повідомлення Yevhen » 31 січня 2021, 19:15

Yevhen писав:
ZvitOK писав:Після закінчення 3 діб з моменту надсилання звітів в разі неотримання квитанцій та відсутності власної поштової скриньки результат подачі звітів можна переглянути в Електронному кабінеті платника податків.

Таке попередження було б краще показувати у вікні, що з'являється після відправки звітів, тільки добавити ще текст...
Наприклад, такі ...... звіти відправлені, подбайте про прийом квитанцій протягом 3 діб

Дякую розробникам за інформаційне повідомлення у версії від 01.02.2021. Тепер платники будуть знати, що квитанції можна завантажити протягом 3 діб, принаймні ті, що читають інформаційні повідомлення.

Yevhen
Магістр
Магістр
Повідомлень: 225
З нами з: 10 листопада 2016, 18:49

Re: Помилка під'єднання до серверу поновлень!

Повідомлення Yevhen » 31 січня 2021, 19:25

Але помітив цікавий момент, вчора квитанцій не було на звіти від 29.01 і від 11.01, сьогодні вже отрималися квитанції за 11.01, а по звітах від 29.01 так і немає. По інших платниках теж приходять квитанції за звіти які відправлялися раніше в січні і термін 3 дні сплив.
Стало цікаво і спробував отримати квитанції по звітах від 05.01 і теж завантажилися... можливо ДПС змінила свою політику щодо терміну зберігання квитанцій
Але за грудень 30.12 квитанції вже не приходять....
Поштову скриньку не налаштовував на жодний профіль, тільки пряме з'єднання з сервером ДПС :!:

Pool
Повідомлень: 4
З нами з: 31 січня 2021, 15:59

Re: Помилка під'єднання до серверу поновлень!

Повідомлення Pool » 01 лютого 2021, 19:18

Чудово. Сьогодні вхід у програму без помилок, проте при налаштуванні скриньки ось таке. І квітанції не приходять...
161219966662731573.png

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Помилка під'єднання до серверу поновлень!

Повідомлення ZvitOK » 01 лютого 2021, 20:50

Pool писав:... при налаштуванні скриньки ось таке ...

Спробуйте налаштувати скриньку відповідно до цих інструкцій.

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Помилка під'єднання до серверу поновлень!

Повідомлення ZvitOK » 01 лютого 2021, 21:13

Yevhen писав:вчора квитанцій не було на звіти від 29.01 і від 11.01, сьогодні вже отрималися квитанції за 11.01, а по звітах від 29.01 так і немає.
По інших платниках теж приходять квитанції за звіти які відправлялися раніше в січні і термін 3 дні сплив.
Стало цікаво і спробував отримати квитанції по звітах від 05.01 і теж завантажилися...

Це так. Мабуть через велику по кількість поданих звітів та квитанцій до них портал не справляється з їх вчасною розсилкою.

Yevhen писав:можливо ДПС змінила свою політику щодо терміну зберігання квитанцій
Але за грудень 30.12 квитанції вже не приходять....

Відповідно до п.2 Призначення ПЗ все вірно відносно звітів, надісланих до 31.01.2021.
ДПС не змінила свою політику щодо терміну зберігання квитанцій - три доби.
Після закінчення трьох діб квитанції падають на поштову скриньку, що була вказана у технологічному транспортному заголовку при відправці звітів. ZvitOK при відправці звітів за відсутності підключеної скриньки підставляв свою: Rep.OK@ukr.net, яка буде доступна ще відностно нетривалий час.
Тому необхідність використовувати свою поштову скриньку для можливості отримувати квитанції протягом більш ніж перші три доби з моменту відправки - стосується звітів, що будуть надіслані з 01.02.2021.

Yevhen
Магістр
Магістр
Повідомлень: 225
З нами з: 10 листопада 2016, 18:49

Re: Помилка під'єднання до серверу поновлень!

Повідомлення Yevhen » 01 лютого 2021, 21:22

ZvitOK писав:Тому необхідність використовувати свою поштову скриньку для можливості отримувати квитанції протягом більш ніж перші три доби з моменту відправки - стосується звітів, що будуть надіслані з 01.02.2021.

Дякую за роз'яснення, але маленьке прохання попередження при імпорті звітів(перейти до профілю з налаштуваннями поштової скриньки), яке почало з'являтися, при великій кількості профілів заважає. Ящо можливо зробіть так, щоб був гаплик більше його не показувати, або щоб воно автоматично показувалося тільки при імпорті першого звіту, а далі після натиснення кнопки "ні" більше не з'являлося. Буду вдячний за співпрацю!

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Помилка під'єднання до серверу поновлень!

Повідомлення ZvitOK » 01 лютого 2021, 21:27

Yevhen писав:Ящо можливо зробіть так, щоб був гаплик більше його не показувати, або щоб воно автоматично показувалося тільки при імпорті першого звіту, а далі після натиснення кнопки "ні" більше не з'являлося.

Ок


Повернутись до “Використання ZvitOK”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: 4 і 0 гостей