Помилка під'єднання до серверу поновлень!

Ділимось досвідом в використанні ZvitOK
Alexandra
Повідомлень: 4
З нами з: 19 січня 2021, 23:53

Помилка під'єднання до серверу поновлень!

Повідомлення Alexandra » 20 січня 2021, 00:17

ДОПОМОЖІТЬ! При відкритті програми (19.01.2021р.) почало відкривати вікно "Перевірка наявності поновлень" зі змістом "Помилка під'єднання до серверу оновлень. Перевірте налаштування доступу до інтернету та підключення до проксі серверу (за наявності)", хоча я нічого нового на ПК в цей день не встановлювала.
Далі входить в програму, але не бачить квитанцій, в налаштуваннях пише, що немає підключення до інтернету, хоча всі інші програми та інтернет працюють, не знаю, що робити! Встановила саме останнє оновлення від 18.01.2021 року - не допомогло. :(
Завтра останній день подання звіту ЄСВ, будь-ласка, прошу допомоги. Дякую!

Knifeman
Повідомлень: 8
З нами з: 04 грудня 2016, 21:34

Re: Помилка під'єднання до серверу поновлень!

Повідомлення Knifeman » 20 січня 2021, 11:44

Така ж біда. але попри помилки то не заважає до відправки звітів. Просто відправляйте. Поки все відправляється та квитанції приходять

Tania
Повідомлень: 6
З нами з: 14 листопада 2017, 11:07

Re: Помилка під'єднання до серверу поновлень!

Повідомлення Tania » 20 січня 2021, 12:00

Така ж ситуація.Але звіти відправляє і квитанції приймає. Але у мене у кожному профілі налаштовано підключення і пряме і через пощтову скриньку ! Якщо у вас тільки пряме підклячення і не відправляє звіти то налаштуйте ще відправку через поштову скриню !

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Помилка під'єднання до серверу поновлень!

Повідомлення ZvitOK » 20 січня 2021, 13:14

Alexandra писав:

Knifeman писав:

Tania писав:Така ж ситуація.Але звіти відправляє і квитанції приймає. Але у мене у кожному профілі налаштовано підключення і пряме і через пощтову скриньку ! Якщо у вас тільки пряме підклячення і не відправляє звіти то налаштуйте ще відправку через поштову скриню !

Повідомлення типу "Помилка підключення..." не впливають на можливість подачі звітності.
При налаштуванні профілю рекомендується використання власної поштової скриньки, в інакшому разі квитанції для завантаження будуть доступні ТІЛЬКИ 3 доби з моменту надсилання звітів.
Після закінчення 3 діб з моменту надсилання звітів в разі неотримання квитанцій та відсутності власної поштової скриньки результат подачі звітів можна переглянути в Електронному кабінеті платника податків.

Yevhen
Магістр
Магістр
Повідомлень: 225
З нами з: 10 листопада 2016, 18:49

Re: Помилка під'єднання до серверу поновлень!

Повідомлення Yevhen » 20 січня 2021, 18:09

ZvitOK писав:Після закінчення 3 діб з моменту надсилання звітів в разі неотримання квитанцій та відсутності власної поштової скриньки результат подачі звітів можна переглянути в Електронному кабінеті платника податків.

Таке попередження було б краще показувати у вікні, що з'являється після відправки звітів, тільки добавити ще текст...
Наприклад, такі ...... звіти відправлені, подбайте про прийом квитанцій протягом 3 діб

tanyakagamlyk
Повідомлень: 1
З нами з: 23 січня 2021, 19:23

Re: Помилка під'єднання до серверу поновлень!

Повідомлення tanyakagamlyk » 23 січня 2021, 19:38

ZvitOK писав:
Alexandra писав:

Knifeman писав:

Tania писав:Така ж ситуація.Але звіти відправляє і квитанції приймає. Але у мене у кожному профілі налаштовано підключення і пряме і через пощтову скриньку ! Якщо у вас тільки пряме підклячення і не відправляє звіти то налаштуйте ще відправку через поштову скриню !

Повідомлення типу "Помилка підключення..." не впливають на можливість подачі звітності.
При налаштуванні профілю рекомендується використання власної поштової скриньки, в інакшому разі квитанції для завантаження будуть доступні ТІЛЬКИ 3 доби з моменту надсилання звітів.
Після закінчення 3 діб з моменту надсилання звітів в разі неотримання квитанцій та відсутності власної поштової скриньки результат подачі звітів можна переглянути в Електронному кабінеті платника податків.


Та ж проблема, тільки звіти не надсилаються до фіскальної служби!!! Вимушена була в екстреному порядку їхати в податкову в останній день і просити, щоб вони відіслали звіти.
Що я тільки не робила цій ... программі !!! Все одно видає: "помилка під'єднання до поштового серверу"!!! .Чому раніше все надсилалось без проблем, а зараз ни чого відіслати неможливо???

irakarpyak
Повідомлень: 2
З нами з: 26 січня 2021, 14:17

Re: Помилка під'єднання до серверу поновлень!

Повідомлення irakarpyak » 26 січня 2021, 14:23

Та ж проблема, звіти не надсилаються до фіскальної служби!!! "Помилка під'єднання до серверу оновлень. Перевірте налаштування доступу до інтернету та підключення до проксі серверу (за наявності)" Що робити?

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Помилка під'єднання до серверу поновлень!

Повідомлення ZvitOK » 26 січня 2021, 16:47

irakarpyak писав:Та ж проблема, звіти не надсилаються до фіскальної служби!!! "Помилка під'єднання до серверу оновлень. Перевірте налаштування доступу до інтернету та підключення до проксі серверу (за наявності)" Що робити?

У налаштуваннях профілю підключіть свою поштову скриньку.

irakarpyak
Повідомлень: 2
З нами з: 26 січня 2021, 14:17

Re: Помилка під'єднання до серверу поновлень!

Повідомлення irakarpyak » 28 січня 2021, 13:50

Доброго дня. Пошту налаштувала,
звіти відправила , але квитанції не приходять!!!!!

Pool
Повідомлень: 4
З нами з: 31 січня 2021, 15:59

Re: Помилка під'єднання до серверу поновлень!

Повідомлення Pool » 31 січня 2021, 16:06

Така ж проблема. Пошту приєднав-не допомогло. Підкажіть адресу проксі сервера та порт, можливо їх введення допоможе


Повернутись до “Використання ZvitOK”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: 4 і 0 гостей