получение квитанций

Ділимось досвідом в використанні ZvitOK
ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: получение квитанций

Повідомлення ZvitOK » 13 січня 2022, 13:57

Roman1948 писав:Відмова у квитанції №2. "Документ не може бути прийнятий - документ в електронному вигляді не відповідає затвердженому формату (стандарту) через відсутність заявлених у пакеті пов'язаних документів (порушено цілісність пакету)".
Це проблема пересилки чи формування пакету на етапі створення звіту?

В процесі імпорту та відправки ZvitOK не вносить абсолютно ніяких змін у документи (окрім випадку налагодження зв'язків між документами у пакеті відповідно до Ваших дій у вікні імпорту документів).

Roman1948
Повідомлень: 5
З нами з: 19 січня 2018, 17:10

Re: получение квитанций

Повідомлення Roman1948 » 14 січня 2022, 10:10

ZvitOK писав:
Roman1948 писав:Відмова у квитанції №2. "Документ не може бути прийнятий - документ в електронному вигляді не відповідає затвердженому формату (стандарту) через відсутність заявлених у пакеті пов'язаних документів (порушено цілісність пакету)".
Це проблема пересилки чи формування пакету на етапі створення звіту?

В процесі імпорту та відправки ZvitOK не вносить абсолютно ніяких змін у документи (окрім випадку налагодження зв'язків між документами у пакеті відповідно до Ваших дій у вікні імпорту документів).

Нічого не змінюючи, повторно додав пакет докаументів і відіслав. Всі квитанції отримав, пакет прийнято. Бажаю успіхів.

Bingo2112
Повідомлень: 3
З нами з: 09 квітня 2020, 11:05

Re: получение квитанций

Повідомлення Bingo2112 » 15 січня 2022, 13:49

Pool писав:
volgavb писав:Разобрался.

А я не разобралась, помогите!! Квитанции не открываются, в чем может быть проблема? При переустановке программы указанный на скрине файл есть, но после первой же попытки просмотреть квитанцию-ошибка генерации и файл "java.exe" попросту исчезает из папки Зображення



У меня постоянно пропадает "java.exe" переустановка не помагает в чом может быть проблема?

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: получение квитанций

Повідомлення ZvitOK » 15 січня 2022, 14:15

Bingo2112 писав:У меня постоянно пропадает "java.exe" переустановка не помагает в чом может быть проблема?

Найімовірніша причина - антивіруси.
Додайте папку ZvitOKa у область виключень для перевірок антивірусами.

Bingo2112
Повідомлень: 3
З нами з: 09 квітня 2020, 11:05

Re: получение квитанций

Повідомлення Bingo2112 » 15 січня 2022, 14:23

ZvitOK писав:
Bingo2112 писав:У меня постоянно пропадает "java.exe" переустановка не помагает в чом может быть проблема?

Найімовірніша причина - антивіруси.
Додайте папку ZvitOKa у область виключень для перевірок антивірусами.

Антивірус відсутній, операційна WINDOWS 10 брандмаузер вимкнений.
Додатково бібліотеки ніякі не потрібні такі як C++ чи Netvork framework?

Bingo2112
Повідомлень: 3
З нами з: 09 квітня 2020, 11:05

Re: получение квитанций

Повідомлення Bingo2112 » 15 січня 2022, 14:32

Добавил и папку и файл в исключения виндовс безопасности не помогло пропадает.

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: получение квитанций

Повідомлення ZvitOK » 16 січня 2022, 12:13

Bingo2112 писав:У меня постоянно пропадает "java.exe" переустановка не помагает в чом может быть проблема?
Додатково бібліотеки ніякі не потрібні такі як C++ чи Netvork framework?
Додаткові бібліотеки, такі як C++ чи .NET Framework для роботи java.exe не потрібні.

ZvitOK писав:Найімовірніша причина - антивіруси.
Додайте папку ZvitOKa у область виключень для перевірок антивірусами.
Bingo2112 писав:Антивірус відсутній, операційна WINDOWS 10 брандмаузер вимкнений.

У випадку відсутності повністю функціональних та постійно оновлюваних антивірусних програм причиною проблем з java.exe також може бути наявність вірусів.


Повернутись до “Використання ZvitOK”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: 4 і 0 гостей