зникли звіти та квитанціЇ

Ділимось досвідом в використанні ZvitOK
Roman
Повідомлень: 5
З нами з: 06 грудня 2016, 11:48

зникли звіти та квитанціЇ

Повідомлення Roman » 05 січня 2017, 17:29

Добрий вечір. Після закриття програми, при повторному відкритті, зникли звіти та квитанції про прийом попередньої сесії, зникла організація додана в цій сесії. За минулий місяць звіти та організація залишилась. Прога останнього оновлення.

Admin
Администратор
Повідомлень: 48
З нами з: 04 листопада 2016, 12:40

Re: зникли звіти та квитанціЇ

Повідомлення Admin » 06 січня 2017, 15:10

Roman писав:Добрий вечір. Після закриття програми, при повторному відкритті, зникли звіти та квитанції про прийом попередньої сесії, зникла організація додана в цій сесії. За минулий місяць звіти та організація залишилась. Прога останнього оновлення.

В яку папку було встановлено ЗвітОК? Якщо c:\ZvitOk\Data\ то в папці має бути файл з кодом вашої організації.

Roman
Повідомлень: 5
З нами з: 06 грудня 2016, 11:48

Re: зникли звіти та квитанціЇ

Повідомлення Roman » 07 січня 2017, 22:21

Дякую, розібрався.

ivle19
Повідомлень: 2
З нами з: 12 січня 2017, 10:32

Re: зникли звіти та квитанціЇ

Повідомлення ivle19 » 12 січня 2017, 10:35

Доброго дня. Стикнувся з такою проблемою - при імпорті в ЗвітОк додатку 4 з таблицями ЄВС по юридичній особі в переліку
імпортованих звітів сам звіт не появляється, в каталогу з якого імпортуємо всі таблиці видаленні ЗвітОком, залишено лише
перелік таблиць. Вчора була така ситуація, але подумав що скинув з флешки в каталог імпорту не всі файли, але сьогодні
все повторилось вже з іншим платником. В чому може бути причина?

Admin
Администратор
Повідомлень: 48
З нами з: 04 листопада 2016, 12:40

Re: зникли звіти та квитанціЇ

Повідомлення Admin » 13 січня 2017, 10:12

ivle19 писав:Доброго дня. Стикнувся з такою проблемою - при імпорті в ЗвітОк додатку 4 з таблицями ЄВС по юридичній особі в переліку
імпортованих звітів сам звіт не появляється, в каталогу з якого імпортуємо всі таблиці видаленні ЗвітОком, залишено лише
перелік таблиць. Вчора була така ситуація, але подумав що скинув з флешки в каталог імпорту не всі файли, але сьогодні
все повторилось вже з іншим платником. В чому може бути причина?


Імпортуйте перелік таблиць і все з'явиться.


Повернутись до “Використання ZvitOK”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: 1 і 0 гість