Де зберігаються отримані квітанції?

Ділимось досвідом в використанні ZvitOK
Dar
Повідомлень: 1
З нами з: 11 квітня 2017, 16:32

Де зберігаються отримані квітанції?

Повідомлення Dar » 11 квітня 2017, 16:42

ДЯКУЄМО за програму! Але користуємося не тільки ZvitOK. Ще використовуємо "Єдине вікно". Відправили звіт за допомогою ZvitOK, чекаємо квитанції і відправили звіт за допомогою Єдиного вікна (звіти різні). Якщо приймати квітанції за допомогою ZvitOK, то квітанції на звіт відправлений Єдиним вікном не відображуються, їх не можливо роздрукувати.... Де ці квітанції зберігаються, як їх можна знайти? В поштовій скрині вони теж "зникають" І виходить так, що і Єдиним вікном їх повторно не завантажити і ZvitOK не дає їх роздрукувати. Дукую.

Yevhen
Повідомлень: 48
З нами з: 10 листопада 2016, 18:49

Re: Де зберігаються отримані квітанції?

Повідомлення Yevhen » 11 квітня 2017, 18:33

скоріше за все в профілі підприємства, але звідти навряд чи Ви їх роздрукуєте, використовуйте різні поштові скриньки для ЗвітОк і Єдиного вікна. В ЗвітОК можете використовувати стандартні налаштування, без поштової скриньки.

Janko
Повідомлень: 34
З нами з: 11 квітня 2017, 23:42

Re: Де зберігаються отримані квітанції?

Повідомлення Janko » 11 квітня 2017, 23:51

Dar писав:Якщо приймати квітанції за допомогою ZvitOK, то квітанції на звіт відправлений Єдиним вікном не відображуються, їх не можливо роздрукувати....

Був схожий випадок.
Звіт, відправлений за допомогою Єдиного вікна імпортуйте до ZvitOKа, після чого натисніть кнопку "Пошук звітів за встановленим фільтром".
Cтатус звіту буде "Імпортований" (ZvitOKом не надсилався і надсилати в даному випадку непотрібно), але появиться доступ до отриманих квитанцій.
Або інший варіант - звернутись до податкової, в яку був надісланий звіт - з проханням повторної надсилки квитанцій, після чого отримати їх Єдиним вікном.

Iruna52
Повідомлень: 3
З нами з: 14 червня 2017, 12:46

Re: Де зберігаються отримані квітанції?

Повідомлення Iruna52 » 14 червня 2017, 12:54

Добрый день. Может кто подскажет что делать. Отправила вчера отчет по ЕСВ через ЗвитОк. Светится отчет желтым и вижу пояснения,что отправлен. Квитанций нет. Сегодня дозвонилась в Киев . Ответили что отчет видят и он принят. Обещали выслать квитанции , но на почту пришла от ДФС анкета и больше ничего Где искать квитанции? В Звитке? Или на почте?
Дозвонилась ДФС еще раз сказали что продублировали квитанции. Я их опять не вижу нигде.

Janko
Повідомлень: 34
З нами з: 11 квітня 2017, 23:42

Re: Де зберігаються отримані квітанції?

Повідомлення Janko » 14 червня 2017, 14:40

Iruna52 писав:Отправила вчера отчет по ЕСВ через ЗвитОк. Квитанций нет. Дозвонилась ДФС еще раз сказали что продублировали квитанции. Я их опять не вижу нигде.

Для отримання квитанцій використовуйте кнопку
Receive.png
Отримати квитанції
Receive.png (520 байт) Переглянуто 260 разів

Можливі причини відсутності квитанцій:
- після відправки звітності змінено налаштування власної поштової скриньки в профілі підприємства;
- якщо використовується власна поштова скринька, перевірте чи попадають квитанції в спам або в налаштуваннях поштової скриньки встановлені правила обробки вхідних повідомлень які впливають на стан та місцезнаходження таких повідомлень.

Iruna52
Повідомлень: 3
З нами з: 14 червня 2017, 12:46

Re: Де зберігаються отримані квітанції?

Повідомлення Iruna52 » 14 червня 2017, 15:45

Да скорее всего у меня не получалось настроить отправку отчетов. И я пробовала и так и так. И поэтому я могла настроить почту после отправки. После звонка в ДФС они мне уже 2 раза отправляли квитанции, но их нет ни на почте (адрес почты кот.в договоре по ключам) и спам я проверила, но их нет и нигде. Что мне дальше делать? Может в настройках Звиток поменять другую почту и их попросить еще раз сбросить квитанции на новую почту? Подскажите как мне поступить и что сделать, чтоб в следующем месяце не получилась такая ситуация.

Janko
Повідомлень: 34
З нами з: 11 квітня 2017, 23:42

Re: Де зберігаються отримані квітанції?

Повідомлення Janko » 14 червня 2017, 16:02

Iruna52 писав:Да скорее всего у меня не получалось настроить отправку отчетов. И я пробовала и так и так. И поэтому я могла настроить почту после отправки. После звонка в ДФС они мне уже 2 раза отправляли квитанции, но их нет ни на почте (адрес почты кот.в договоре по ключам) и спам я проверила, но их нет и нигде. Что мне дальше делать? Может в настройках Звиток поменять другую почту и их попросить еще раз сбросить квитанции на новую почту? Подскажите как мне поступить и что сделать, чтоб в следующем месяце не получилась такая ситуация.

Адреса електронної пошти, на яку відовідальні особи ДФС повторно відправляють квитанції використовується та, з якої було отримано відповідні звіти (може візрізнятися від адреси пошти, що був використаний при укладанні договору).
Також потрібно знати, що можливість змінити адресу, на яку повторно відправляться квитанції, у працівників ДФС відсутня.
У Вашому випадку для отримання квитанцій необхідно дізнатися адресу пошти, звідки надійшли звіти (у працівників ДФС) та налаштувати ЗвітОК на цю адресу.

Iruna52
Повідомлень: 3
З нами з: 14 червня 2017, 12:46

Re: Де зберігаються отримані квітанції?

Повідомлення Iruna52 » 14 червня 2017, 16:27

А если в Звиток не указывать эл.почту куда будут приходить квитанции?
У налоговой указан адрес который прописан в Звиток. Они мне его озвучивали.

Janko
Повідомлень: 34
З нами з: 11 квітня 2017, 23:42

Re: Де зберігаються отримані квітанції?

Повідомлення Janko » 14 червня 2017, 17:22

Iruna52 писав:А если в Звиток не указывать эл.почту куда будут приходить квитанции?
У налоговой указан адрес который прописан в Звиток. Они мне его озвучивали.

Якщо не вказувати власну поштову скриньку, квинанції будуть падати на шлюз прийому звітності ДФС.
Зміна налаштувань призведе до неможливості отриманя квитанцій по вже надісланих звітах.
Щоб переконатись, що квитанції дійсно надійшли на Вашу поштову скриньку, підключіться до неї, використовуючи WEB інтерфейс.


Повернутись до “Використання ZvitOK”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: 1 і 0 гість