Сторінка 1 з 2

Де зберігаються отримані квітанції?

Додано: 11 квітня 2017, 16:42
Dar
ДЯКУЄМО за програму! Але користуємося не тільки ZvitOK. Ще використовуємо "Єдине вікно". Відправили звіт за допомогою ZvitOK, чекаємо квитанції і відправили звіт за допомогою Єдиного вікна (звіти різні). Якщо приймати квітанції за допомогою ZvitOK, то квітанції на звіт відправлений Єдиним вікном не відображуються, їх не можливо роздрукувати.... Де ці квітанції зберігаються, як їх можна знайти? В поштовій скрині вони теж "зникають" І виходить так, що і Єдиним вікном їх повторно не завантажити і ZvitOK не дає їх роздрукувати. Дукую.

Re: Де зберігаються отримані квітанції?

Додано: 11 квітня 2017, 18:33
Yevhen
скоріше за все в профілі підприємства, але звідти навряд чи Ви їх роздрукуєте, використовуйте різні поштові скриньки для ЗвітОк і Єдиного вікна. В ЗвітОК можете використовувати стандартні налаштування, без поштової скриньки.

Re: Де зберігаються отримані квітанції?

Додано: 11 квітня 2017, 23:51
Janko
Dar писав:Якщо приймати квітанції за допомогою ZvitOK, то квітанції на звіт відправлений Єдиним вікном не відображуються, їх не можливо роздрукувати....

Був схожий випадок.
Звіт, відправлений за допомогою Єдиного вікна імпортуйте до ZvitOKа, після чого натисніть кнопку "Пошук звітів за встановленим фільтром".
Cтатус звіту буде "Імпортований" (ZvitOKом не надсилався і надсилати в даному випадку непотрібно), але появиться доступ до отриманих квитанцій.
Або інший варіант - звернутись до податкової, в яку був надісланий звіт - з проханням повторної надсилки квитанцій, після чого отримати їх Єдиним вікном.

Re: Де зберігаються отримані квітанції?

Додано: 14 червня 2017, 12:54
Iruna52
Добрый день. Может кто подскажет что делать. Отправила вчера отчет по ЕСВ через ЗвитОк. Светится отчет желтым и вижу пояснения,что отправлен. Квитанций нет. Сегодня дозвонилась в Киев . Ответили что отчет видят и он принят. Обещали выслать квитанции , но на почту пришла от ДФС анкета и больше ничего Где искать квитанции? В Звитке? Или на почте?
Дозвонилась ДФС еще раз сказали что продублировали квитанции. Я их опять не вижу нигде.

Re: Де зберігаються отримані квітанції?

Додано: 14 червня 2017, 14:40
Janko
Iruna52 писав:Отправила вчера отчет по ЕСВ через ЗвитОк. Квитанций нет. Дозвонилась ДФС еще раз сказали что продублировали квитанции. Я их опять не вижу нигде.

Для отримання квитанцій використовуйте кнопку
Receive.png
Отримати квитанції
Receive.png (520 байт) Переглянуто 1372 разів

Можливі причини відсутності квитанцій:
- після відправки звітності змінено налаштування власної поштової скриньки в профілі підприємства;
- якщо використовується власна поштова скринька, перевірте чи попадають квитанції в спам або в налаштуваннях поштової скриньки встановлені правила обробки вхідних повідомлень які впливають на стан та місцезнаходження таких повідомлень.

Re: Де зберігаються отримані квітанції?

Додано: 14 червня 2017, 15:45
Iruna52
Да скорее всего у меня не получалось настроить отправку отчетов. И я пробовала и так и так. И поэтому я могла настроить почту после отправки. После звонка в ДФС они мне уже 2 раза отправляли квитанции, но их нет ни на почте (адрес почты кот.в договоре по ключам) и спам я проверила, но их нет и нигде. Что мне дальше делать? Может в настройках Звиток поменять другую почту и их попросить еще раз сбросить квитанции на новую почту? Подскажите как мне поступить и что сделать, чтоб в следующем месяце не получилась такая ситуация.

Re: Де зберігаються отримані квітанції?

Додано: 14 червня 2017, 16:02
Janko
Iruna52 писав:Да скорее всего у меня не получалось настроить отправку отчетов. И я пробовала и так и так. И поэтому я могла настроить почту после отправки. После звонка в ДФС они мне уже 2 раза отправляли квитанции, но их нет ни на почте (адрес почты кот.в договоре по ключам) и спам я проверила, но их нет и нигде. Что мне дальше делать? Может в настройках Звиток поменять другую почту и их попросить еще раз сбросить квитанции на новую почту? Подскажите как мне поступить и что сделать, чтоб в следующем месяце не получилась такая ситуация.

Адреса електронної пошти, на яку відовідальні особи ДФС повторно відправляють квитанції використовується та, з якої було отримано відповідні звіти (може візрізнятися від адреси пошти, що був використаний при укладанні договору).
Також потрібно знати, що можливість змінити адресу, на яку повторно відправляться квитанції, у працівників ДФС відсутня.
У Вашому випадку для отримання квитанцій необхідно дізнатися адресу пошти, звідки надійшли звіти (у працівників ДФС) та налаштувати ЗвітОК на цю адресу.

Re: Де зберігаються отримані квітанції?

Додано: 14 червня 2017, 16:27
Iruna52
А если в Звиток не указывать эл.почту куда будут приходить квитанции?
У налоговой указан адрес который прописан в Звиток. Они мне его озвучивали.

Re: Де зберігаються отримані квітанції?

Додано: 14 червня 2017, 17:22
Janko
Iruna52 писав:А если в Звиток не указывать эл.почту куда будут приходить квитанции?
У налоговой указан адрес который прописан в Звиток. Они мне его озвучивали.

Якщо не вказувати власну поштову скриньку, квинанції будуть падати на шлюз прийому звітності ДФС.
Зміна налаштувань призведе до неможливості отриманя квитанцій по вже надісланих звітах.
Щоб переконатись, що квитанції дійсно надійшли на Вашу поштову скриньку, підключіться до неї, використовуючи WEB інтерфейс.

Re: Де зберігаються отримані квітанції?

Додано: 07 березня 2018, 18:18
matvey55
Ещё вопрос в тему. После переустановки Windows пропали квитанции. Чтобы это не повторялось, надо делать бэкап папки с квитанциями. В связи с этим два вопроса. В какую папку они приходят и можно ли как-то настроить чтобы квитанции приходили на почту? И, кстати, какого вида эти квитанции, какое расширение?
Заранее спасибо за помощь.