2 квітанція не приходить вже 5 день

Ділимось досвідом в використанні ZvitOK
Helen
Повідомлень: 1
З нами з: 17 жовтня 2017, 12:31

2 квітанція не приходить вже 5 день

Повідомлення Helen » 17 жовтня 2017, 12:36

Что может быть причиной?

Admin
Администратор
Повідомлень: 141
З нами з: 04 листопада 2016, 12:40

Re: 2 квітанція не приходить вже 5 день

Повідомлення Admin » 18 жовтня 2017, 08:24

Helen писав:Что может быть причиной?

Причин може бути багато, спробуйте повторно відправити звіт.

BuzunOleksandr
Повідомлень: 2
З нами з: 26 жовтня 2017, 16:57

Re: 2 квітанція не приходить вже 5 день

Повідомлення BuzunOleksandr » 26 жовтня 2017, 17:09

Тільки почав роботу з ЗвітОК і надіслав договід до ДФС першого разу квитанція №2 надійшла наступного дня, але з помилкою (помилка була в адресі, хоча все вказано вірно) відправив другого разу квитанція №1 та повідомлення світяться зеленого кольору, але квитанція №2 не приходить вже 3 дня. це нормально чи ні?

Yevhen
Магістр
Магістр
Повідомлень: 225
З нами з: 10 листопада 2016, 18:49

Re: 2 квітанція не приходить вже 5 день

Повідомлення Yevhen » 26 жовтня 2017, 18:29

BuzunOleksandr писав:Тільки почав роботу з ЗвітОК і надіслав договід до ДФС першого разу квитанція №2 надійшла наступного дня, але з помилкою (помилка була в адресі, хоча все вказано вірно) відправив другого разу квитанція №1 та повідомлення світяться зеленого кольору, але квитанція №2 не приходить вже 3 дня. це нормально чи ні?

обробка договорів до 5 робочих днів

BuzunOleksandr
Повідомлень: 2
З нами з: 26 жовтня 2017, 16:57

Re: 2 квітанція не приходить вже 5 день

Повідомлення BuzunOleksandr » 03 листопада 2017, 18:27

А якщо вже 10 день не приходить квитанція №2!?

Olena2017
Повідомлень: 1
З нами з: 18 грудня 2017, 12:43

Re: 2 квітанція не приходить вже 5 день

Повідомлення Olena2017 » 18 грудня 2017, 12:49

Добрий день! Питання: 15 грудня відправила звіт по ЄСВ, отримала тільки квитанції 1, квитанції 2 не дочекалася. Сьогодні, 18 грудня, не можу отримати квитанцію 2 - Квитанції та повідомлення відсутні. Чи може це бути пов'язано з тим, що 18 грудня при запуску ZvitОК було оновлення програми? Що робити в такому випадку?

Janko
Повідомлень: 44
З нами з: 11 квітня 2017, 23:42

Re: 2 квітанція не приходить вже 5 день

Повідомлення Janko » 18 грудня 2017, 14:09

Olena2017 писав:не можу отримати квитанцію 2 - Квитанції та повідомлення відсутні. Чи може це бути пов'язано з тим, що 18 грудня при запуску ZvitОК було оновлення програми? Що робити в такому випадку?

В неоновленій версії квитанції також відсутні. Проблема мабуть в роботі серверів на порталі прийому звітності.


Повернутись до “Використання ZvitOK”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: 5 і 0 гостей