2 квітанція не приходить вже 5 день
2 квітанція не приходить вже 5 день
Что может быть причиной?
Re: 2 квітанція не приходить вже 5 день
Helen писав:Что может быть причиной?
Причин може бути багато, спробуйте повторно відправити звіт.
-
- Повідомлень: 2
- З нами з: 26 жовтня 2017, 16:57
Re: 2 квітанція не приходить вже 5 день
Тільки почав роботу з ЗвітОК і надіслав договід до ДФС першого разу квитанція №2 надійшла наступного дня, але з помилкою (помилка була в адресі, хоча все вказано вірно) відправив другого разу квитанція №1 та повідомлення світяться зеленого кольору, але квитанція №2 не приходить вже 3 дня. це нормально чи ні?
Re: 2 квітанція не приходить вже 5 день
BuzunOleksandr писав:Тільки почав роботу з ЗвітОК і надіслав договід до ДФС першого разу квитанція №2 надійшла наступного дня, але з помилкою (помилка була в адресі, хоча все вказано вірно) відправив другого разу квитанція №1 та повідомлення світяться зеленого кольору, але квитанція №2 не приходить вже 3 дня. це нормально чи ні?
обробка договорів до 5 робочих днів
-
- Повідомлень: 2
- З нами з: 26 жовтня 2017, 16:57
Re: 2 квітанція не приходить вже 5 день
А якщо вже 10 день не приходить квитанція №2!?
Re: 2 квітанція не приходить вже 5 день
Добрий день! Питання: 15 грудня відправила звіт по ЄСВ, отримала тільки квитанції 1, квитанції 2 не дочекалася. Сьогодні, 18 грудня, не можу отримати квитанцію 2 - Квитанції та повідомлення відсутні. Чи може це бути пов'язано з тим, що 18 грудня при запуску ZvitОК було оновлення програми? Що робити в такому випадку?
Re: 2 квітанція не приходить вже 5 день
Olena2017 писав:не можу отримати квитанцію 2 - Квитанції та повідомлення відсутні. Чи може це бути пов'язано з тим, що 18 грудня при запуску ZvitОК було оновлення програми? Що робити в такому випадку?
В неоновленій версії квитанції також відсутні. Проблема мабуть в роботі серверів на порталі прийому звітності.
Повернутись до “Використання ZvitOK”
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: 1 і 0 гість