Не подключаются ключи ПриватБанка

АЦСК «ПриватБанк».
https://acsk.privatbank.ua

Використання ключів АЦСК «ПриватБанк» в ZvitOK.
Bidgo
Магістр
Магістр
Повідомлень: 131
З нами з: 10 листопада 2016, 10:57

Re: Не подключаются ключи ПриватБанка

Повідомлення Bidgo » 10 січня 2018, 15:49

Yevhen писав:
Bidgo писав:Переформували.
Тепер пише, що сертифікат не знайдено.
Хоча на сайті АЦСК сертифікати є.
Та ж проблема і в ЗвітОК, і в Сонаті, і за посиланням з попереднього повідомлення.
Чи знову невірно формується ключ, чи це такі ФОПи нещасні.
Прийдуть і третій раз.

Як результат, чи вдалося сформувати працюючі ключі?


Переформували ще раз через Приват24 для бізнесу, знову сертифікат не знайдено. Ключі формувались з печаткою.
В результаті сформували як на фізичну особу. Звіти приймаються успішно.

zabolo88
Повідомлень: 37
З нами з: 01 грудня 2017, 11:17

Re: Не подключаются ключи ПриватБанка

Повідомлення zabolo88 » 10 січня 2018, 16:24

Спробувала вилатити підприємство , все спочатку згенерувала, проте знову не вдається,пише що повторний документ з однаковим іменем не можливо здати???
потім спробувала одразу здати звіт ДОДАТОК 5 есв
воно знову не приймає, пише що не знайдено сертифікат в базі даних,
я в шоці!!!!!!!
і чим меня допоможе податкова?

zabolo88
Повідомлень: 37
З нами з: 01 грудня 2017, 11:17

Re: Не подключаются ключи ПриватБанка

Повідомлення zabolo88 » 10 січня 2018, 16:26

я так розумію що не приймаються звіти тому що не прийнята заявка до приєднання договору?
як же ж її повторно відправити?

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Не подключаются ключи ПриватБанка

Повідомлення ZvitOK » 10 січня 2018, 16:41

zabolo88 писав:

Закрийте ЗвітОк, видаліть файл профілю з папки ZvitOk\Data\<код платника>.db.
Запустіть ЗвітОк, створіть профіль повторно.
Імпортуйте та відправте заяву про приєднання до договору.

zabolo88
Повідомлень: 37
З нами з: 01 грудня 2017, 11:17

Re: Не подключаются ключи ПриватБанка

Повідомлення zabolo88 » 13 січня 2018, 20:58

Добрий вечір усім форумчанам
так моє питання і залишилось не вирішеним
ща я тіке не робила з вище перерахованого, а все одно приходить відповідь
БЛОК ДАНИХ, НЕВІРНИЙ ПІДПИС-СЕРТИФІКАТ ВІДСУТНІЙ В БАЗІ СЕРТИФІКАТІВ (ЄДРПОУ 2710910683,АЦСК:.АЦСК ПАТ КБ ПРИВАТБАНК" СЕРІЙНИЙ НОМЕР 0071ecc10023013700000004e88193bba1ed840d?

zabolo88
Повідомлень: 37
З нами з: 01 грудня 2017, 11:17

Re: Не подключаются ключи ПриватБанка

Повідомлення zabolo88 » 13 січня 2018, 21:00

zabolo88 писав:Добрий вечір усім форумчанам
так моє питання і залишилось не вирішеним
ща я тіке не робила з вище перерахованого, а все одно приходить відповідь
БЛОК ДАНИХ, НЕВІРНИЙ ПІДПИС-СЕРТИФІКАТ ВІДСУТНІЙ В БАЗІ СЕРТИФІКАТІВ (ЄДРПОУ 2710910683,АЦСК:.АЦСК ПАТ КБ ПРИВАТБАНК" СЕРІЙНИЙ НОМЕР 0071ecc10023013700000004e88193bba1ed840d?

це щодо звітів

zabolo88
Повідомлень: 37
З нами з: 01 грудня 2017, 11:17

Re: Не подключаются ключи ПриватБанка

Повідомлення zabolo88 » 13 січня 2018, 21:01

А коли відправляю заяву то надходить така відповідь
Документ: F1392001 Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів 15122710910683F1392001100000000610120181512.XML
Документ доставлено до Державної фіскальної служби України 10.01.2018 в 11:31:32
ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО.
При необхідності виправте документ та відправте його знову.
Інформація - діючий Договір присутній: від 08.01.2018 № 1, файл '15122710910683F1392001100000000110120181512.XML'
Інформація - сертифікат директора із діючого договору є чинним: ЄДРПОУ: '2710910683', ДРФО: '2710910683', № '006fe55f0022989300000004e88193bba1ed840d', видавець: 'UA-14360570-1' 'АЦСК ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»', найменування: ''
Помилка - договір не прийнято. Діє Договір про визнання електронних документів від 08.01.2018 № 1.
Інформація щодо електронного цифрового підпису відповідальних осіб може бути надана Повідомленням.
Відправник: Центральний портал прийому звітності ДФС України, версія 2.2.16.32

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Не подключаются ключи ПриватБанка

Повідомлення ZvitOK » 13 січня 2018, 23:45

zabolo88 писав:так моє питання і залишилось не вирішеним

Згідно даних АЦСК ПриватБанк Вам було згенеровано 3 ключі ЕЦП, сертифікати яких на момент створення цього повідомлення є дійсними:
1) 21.12.2017 - 21.12.2018, сер.номер: 006FE55F0022989300000004E88193BBA1ED840D
2) 09.01.2018 - 09.01.2019, сер.номер: 0071BA7F0022989300000004E88193BBA1ED840D
3) 10.01.2018 - 10.01.2019, сер.номер: 0071ECA30023013700000004E88193BBA1ED840D
З Ваших повідомлень можна зробити висновок, що Заяву про приєднання до договору була підписана ключем 1), згенерованим 21.12.2017.
Після відправки заяви до появи першої квитанції Вами було згенеровано (09.01.2018) та встановлено у профіль ЗвітОКа новий ключ 2).
Наслідком зміни ключа у профілі є помилка при розшифровці квитанцій: "БЛОК ДАНИХ . НЕВІРНИЙ ПІДПИС , СЕРТИФІКАТ ВІДСУТНІЙ В БАЗІ СЕРТИФІКАТІВ".
10.01.2018 було згенеровано та встановлено у профіль ЗвітОКа третій ключ 3), але на успішність подачі звітів це не вплинуло:
щодо звітів все одно приходить відповідь
БЛОК ДАНИХ, НЕВІРНИЙ ПІДПИС-СЕРТИФІКАТ ВІДСУТНІЙ В БАЗІ СЕРТИФІКАТІВ (ЄДРПОУ 2710910683,АЦСК: ПАТ КБ ПРИВАТБАНК" СЕРІЙНИЙ НОМЕР 0071ecc10023013700000004e88193bba1ed840d

коли відправляю заяву то надходить така відповідь: ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО.
Інформація - діючий Договір присутній: від 08.01.2018 № 1.
Інформація - сертифікат директора із діючого договору є чинним: ДРФО: '2710910683',
№ '006fe55f0022989300000004e88193bba1ed840d', видавець: 'АЦСК ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»'.

Помилка - договір не прийнято. Діє Договір про визнання електронних документів від 08.01.2018 № 1.

Для успішної подачі звітності можливі 2 варіанти:
1 - встановити у профіль ЗвітОКа ключ, згенерований 21.12.2017 (яким була підписана остання прийнята заява), після чого повторно надіслати останні неприйняті звіти.
Якщо ключ, згенерований 21.12.2017 встановити неможливо, залишається
2 - скориставшись online-сервісом АЦСК ПриватБанку відкликати сертифікат (сер.номер: 006FE55F0022989300000004E88193BBA1ED840D) ключа, яким було підписано останню прийняту заяву (припинити дію договору можна також поданням ЗАЯВИ про припинення дії договору). Після цього повторно подати Заяву про приєднання до договору, дочекатись безпомилкової квитанції №2. Повторно надіслати останні неприйняті звіти.
Не рекомендується без вагомих причин змінювати ключі ЕЦП до отримання всіх квитанцій по кожному з надісланих звітів.

zabolo88
Повідомлень: 37
З нами з: 01 грудня 2017, 11:17

Re: Не подключаются ключи ПриватБанка

Повідомлення zabolo88 » 14 січня 2018, 13:42

Доброго дня,дякую за зрозуміле роз"яснення
зробила все за пунктом №1
відправила звіт, прийшла перша квитанція, звіт засвітився зеленим, коли прийшла друга квитанція, та при її відкритті пише таке ПОМИЛКА РОЗШИФРУВАННЯ ВЛАСНИК ОСОБИСТОГО КЛЮЧА ВІДСУТНІЙ У СПИСКУ ОТРИМУВАЧІВ ЗАШИФРОВАНИХ ДАНИХ

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Не подключаются ключи ПриватБанка

Повідомлення ZvitOK » 14 січня 2018, 14:14

zabolo88 писав:ПОМИЛКА РОЗШИФРУВАННЯ ВЛАСНИК ОСОБИСТОГО КЛЮЧА ВІДСУТНІЙ У СПИСКУ ОТРИМУВАЧІВ ЗАШИФРОВАНИХ ДАНИХ

Зазвичай при генерації ключа для ФОПа генерується також ключ печатки.

Можливо при підписі прийнятої заяви у профілі ЗвітОКа був вказаний ключ печатки, а після відновлення в профілі ключа печатку не вказано. В такому випадку квитанції порталом шифруються ключем печатки, ЗвітОК для розшифрування використовує ключ керівника.

Або навпаки: при підписі прийнятої заяви у профілі був вказаний тільки ключ ФОПа, після відновлення додатково вказано ключ печатки. В цьому випадку квитанції порталом шифруються ключем ФОПа, ЗвітОК для розшифрування використовує ключ печатки.

Обидві ситуації призводять до вказаної Вами помилки при розшифруванні квитанцій.
Якщо ключ печатки 21.12.2017 не був згенерований, скористайтесь 2 варіантом попереднього повідомлення.


Повернутись до “Акредитований центр сертифікації ключів ПАО КБ «ПриватБанк»”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: 1 і 0 гість