Не подключаются ключи ПриватБанка

АЦСК «ПриватБанк».
https://acsk.privatbank.ua

Використання ключів АЦСК «ПриватБанк» в ZvitOK.
Bidgo
Магістр
Магістр
Повідомлень: 131
З нами з: 10 листопада 2016, 10:57

Re: Не подключаются ключи ПриватБанка

Повідомлення Bidgo » 23 грудня 2017, 10:07

Схоже, що ключ все ж таки некоректно сформований у Приваті.
Така ситуація у 3 різних ФОП, яким формували ЕЦП 20.12.2017 з 14 до 16 годин.
Ні в ЗвітОК, ні в Сонату, ні в Кабінет не підключаються.
Невірний формат або ключ пошкоджений, сертифікат не знайдено ....
Спробуємо переформувати ключі.

Bidgo
Магістр
Магістр
Повідомлень: 131
З нами з: 10 листопада 2016, 10:57

Re: Не подключаются ключи ПриватБанка

Повідомлення Bidgo » 27 грудня 2017, 14:56

Переформували.
Тепер пише, що сертифікат не знайдено.
Хоча на сайті АЦСК сертифікати є.
Та ж проблема і в ЗвітОК, і в Сонаті, і за посиланням з попереднього повідомлення.
Чи знову невірно формується ключ, чи це такі ФОПи нещасні.
Прийдуть і третій раз.

Yevhen
Магістр
Магістр
Повідомлень: 225
З нами з: 10 листопада 2016, 18:49

Re: Не подключаются ключи ПриватБанка

Повідомлення Yevhen » 08 січня 2018, 09:10

Bidgo писав:Переформували.
Тепер пише, що сертифікат не знайдено.
Хоча на сайті АЦСК сертифікати є.
Та ж проблема і в ЗвітОК, і в Сонаті, і за посиланням з попереднього повідомлення.
Чи знову невірно формується ключ, чи це такі ФОПи нещасні.
Прийдуть і третій раз.

Як результат, чи вдалося сформувати працюючі ключі?

zabolo88
Повідомлень: 37
З нами з: 01 грудня 2017, 11:17

Re: Не подключаются ключи ПриватБанка

Повідомлення zabolo88 » 09 січня 2018, 14:29

добрий день
в програмі звіт ок підключила ключі приват 24
але колі хочу здати звіт, приходить перша квитанція, ,, бЛОК ДАНИХ . НЕВІРНИЙ ПІДПИС , СЕРТИФІКАТ ВІДСУТНІЙ В БАЗІ СЕРТИФІКАТІВ

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Не подключаются ключи ПриватБанка

Повідомлення ZvitOK » 09 січня 2018, 14:52

zabolo88 писав:

Перед використанням нових ключів для підпису звітів необхідно надіслати підписану цими ключами
<F/J>1392001 Заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів
та отримати безпомилкову квитанцію №2.

zabolo88
Повідомлень: 37
З нами з: 01 грудня 2017, 11:17

Re: Не подключаются ключи ПриватБанка

Повідомлення zabolo88 » 09 січня 2018, 18:57

ZvitOK писав:
zabolo88 писав:

Перед використанням нових ключів для підпису звітів необхідно надіслати підписану цими ключами
<F/J>1392001 Заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів
та отримати безпомилкову квитанцію №2.

так , я підписала і відправила , але вже 2 дні квитанція №2 не приходить
чому?

Yevhen
Магістр
Магістр
Повідомлень: 225
З нами з: 10 листопада 2016, 18:49

Re: Не подключаются ключи ПриватБанка

Повідомлення Yevhen » 09 січня 2018, 19:09

Буває що квитанції не приходять, а можливо ваш договір ще не розглянутий, можете дізнатися про це у своїй інспекції.
ПС. Згідно нового наказу через два дні заяви будуть прийматися автоматично, якщо інспектор не підтвердить чи відхилить її. Може почекати до завтра (до 11 години приблизно), якщо не буде квитанції телефонуйте в інспекцію, або відправляйте заяву повторно.

zabolo88
Повідомлень: 37
З нами з: 01 грудня 2017, 11:17

Re: Не подключаются ключи ПриватБанка

Повідомлення zabolo88 » 09 січня 2018, 19:19

Yevhen писав:Буває що квитанції не приходять, а можливо ваш договір ще не розглянутий, можете дізнатися про це у своїй інспекції.
ПС. Згідно нового наказу через два дні заяви будуть прийматися автоматично, якщо інспектор не підтвердить чи відхилить її. Може почекати до завтра (до 11 години приблизно), якщо не буде квитанції телефонуйте в інспекцію, або відправляйте заяву повторно.

Дякую, почекаю до завтра, але я вже намагалася відправити повторно заяву, а вибиває що подання декількох документів з однаковим іменем файлу не допускається

Yevhen
Магістр
Магістр
Повідомлень: 225
З нами з: 10 листопада 2016, 18:49

Re: Не подключаются ключи ПриватБанка

Повідомлення Yevhen » 09 січня 2018, 19:31

тоді чекайте квитанцію, якщо буде помилкова і заява засвітиться червоним, ЗвітОК дасть видалити її і тоді вже можна відсилати повторно.

ZvitOK
Корифей
Корифей
Повідомлень: 272
З нами з: 04 листопада 2016, 15:50

Re: Не подключаются ключи ПриватБанка

Повідомлення ZvitOK » 09 січня 2018, 22:01

Yevhen писав:
все вірно, оскільки технічно неможливо встановити однозначну відповідність між звітами з однаковими назвами файлів та квитанціями до них - повторний імпорт звіту з тією ж назвою файлу, видалення звітів з неповним комплектом квитанцій заблоковано.
zabolo88 писав:намагалася відправити повторно заяву, а вибиває що подання декількох документів з однаковим іменем файлу не допускається

Повторно імпортувати та надіслати заяву можна якщо при її збереженні вказати наступний № документа в періоді.


Повернутись до “Акредитований центр сертифікації ключів ПАО КБ «ПриватБанк»”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: 3 і 0 гостей